Nasza strona została odwiedzona 9149093 razy.
Dziś są imieniny: Adolfa, Tymona, Leona
W ostatnich tygodniach młodsi uczniowie zachwycili się programowaniem Lightbota. Lightbot to przejrzyście i przyjaźnie zaprojektowana aplikacja. W Lightbot programujemy robota, którego celem jest przejście od punktu A do pkt B. Punktem B jest pole, na którym robot ma zapalić lampkę. Lightbot, rozumiecie?
Droga do przebycia z każdym poziomem robiła się trudniejsza i wymagała coraz więcej wyobraźni i planowania. Uczniowie, aby przejść na wyższy poziom, musieli się nieźle nagłówkować, a o to przecież chodzi, aby rozwijać swoje logiczne myślenie i wyobraźnię.
Zajęcia te, pozornie tylko zabawa, zapoznają Młodego Programistę z pojęciem algorytmu, a interaktywne programy przeznaczone dla dzieci tworzą mu możliwość rozwijania logicznego myślenia. Z tokiem zajęć ich uczestnicy zapoznają się z różnymi funkcjami stosowanymi powszechnie w programowaniu – Procedurami i Pętlami.